REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB DUGO SELO
Dugo Selo, Josipa Zorića 3
KLASA: 406-01/20-02/7
URBROJ: 2119-13-01-01-20-3
Dugo Selo, 07. prosinca 2020.
PREDMET: Poziv za dostavu ponuda
Naručitelj Centar za socijalnu skrb Dugo Selo, Dugo Selo, Josipa Zorića 3 (u daljnjem tekstu: Naručitelj), temeljem članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave (KLASA:012-01/20-01/1, URBROJ:2119-13-03-11-20-2 od 21.05.2020.) pokreće dana 07. prosinca 2020. postupak za nabavu – Pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine.
Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi (120/16) za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna bez PDV-a, odnosno za nabavu radova do 500.000,00 kuna bez PDV-a Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1.NAZIV I SJEDIŠTE NARUČITELJA
Centar za socijalnu skrb Dugo Selo
Josipa Zorića 3, 10370 Dugo Selo
OIB: 91370338596
MB: 02873125
IBAN: HR9723900011100546642
2. PREDMET NABAVE
Pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine na objektu Centra za socijalnu skrb Dugo Selo, Josipa Zorića 3. Objekt se sastoji od samostojeće zgrade (prizemlje i prvi kat) s jednim ulazom na kojem se vrši kontrola ulaska i izlaska osoba.
Opis predmeta nabave:
- utvrđivanje identiteta osoba koje ulaze, odnosno izlaze iz štićenog objekta u radno vrijeme te vođenje propisane pisane evidencije;
- pregled osoba i predmeta prilikom ulaska/izlaska iz štićenog objekta, uz korištenje tehničkog sredstva (ručni detektor metali ili drugo odgovarajuće tehničko sredstvo);
- sprječavanje ulaska osobe koju zaposlenik korisnika iz bilo kojeg razloga ne želi primiti;
- udaljavanje osoba koje remete propisani red i mir iz objekta koji štiti;
- sprječavanje ulaska osobe koje remete propisani red i mir iz objekta koji štiti;
- sprječavanje pristupa neovlaštenim osobama štićenom objektu;
- zadržavanje osobe koja je u štićenom objektu zatečena u činjenju prekršaja protiv reda i mira i kaznenog djela do dolaska policije;
- sprječavanje i otkrivanje štetne pojave i protupravne radnje koje bi mogle ugroziti osobe i imovinu koja je predmet zaštite te poduzimanje mjera zaštite radi otklanjanja istih;
- obilazak objekta u radno vrijeme u pravilnim vremenskim razmacima radi utvrđivanja ispravnosti stanja u objektu i prostoru, sukladno uputama i procedurama za rad zaštitara;
- provedba ostalih zaštitarskih poslova sukladno Zakonu o privatnoj zaštiti i uputama korisnika (NN broj: 68/03, 31/10 i 130/10).
3.TROŠKOVNIK
Ponuditelj nudi cijenu Predmeta nabave prema stavkama troškovnika kako slijedi:
Opis stavke: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine
Jedinica mjere: jedinična cijena po satu za jednog izvršitelja
Radno vrijeme: radnim danom u vremenu od 07.30 do 15.30 s jednim izvršiteljem
4. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE (bez PDV-a)
73.000,00 kuna za razdoblje 1.1.2021.- 31.12.2021.
Naručitelj će s izabranim ponuditeljem sklopiti ugovor o nabavi.
5. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati slijedeće uvjete:
- Način izvršenja: temeljem Ugovora,
- Rok izvršenja: od dana stupanja Ugovora na snagu,
- Rok trajanja ugovora: 12 mjeseca,
- Rok valjanosti ugovora: uvjeti propisani Ugovorom,
- Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Dugo Selo, Josipa Zorića 3, 10370 Dugo Selo
- Rok, način i uvjeti plaćanja: Obračun i fakturiranje vršiti će se posljednjeg dana tekućeg mjeseca temeljem stvarno odrađenog broja sati sukladno jediničnoj cijeni sata uvećanoj za PDV.
Plaćanje će se izvršiti u roku od 30 dana od dana ispravno ispostavljenog računa nalogom za prijenos na poslovni račun izvršitelja.
- Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
- Kriterij za odabir ponude: (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva); najniža cijena ponude bez PDV-a.
Usklađeno s važećim zakonima u području ugovaranja.
6. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda obvezno treba sadržavati:
- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
Ostalo:
– Izvod iz sudskog ili trgovačkog registra
– Potvrda porezne uprave o plaćenim porezima i doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
7. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
- Rok za dostavu ponude bez obzira na način dostave: u roku 8 dana od dana objave poziva na web stranici Centra za socijalnu skrb : https://czssds.hr/ , odnosno do 16.12.2020.g. u 15:30 sati
- Način dostave ponude: pisanim putem na adresu naručitelja
- Mjesto dostave ponude: Centar za socijalnu skrb Dugo Selo, Josipa Zorića 3, 10370 Dugo Selo
Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda
Po isteku roka za dostavu ponuda, uredno pristigle ponude se otvaraju od strane Povjerenstva u prostorijama Centra za socijalnu skrb Dugo Selo. O postupku otvaranja, pregledavanja, uspoređivanja, ocjenjivanja i odabira najpovoljnijeg ponuditelja sastavlja se zapisnik, na temelju kojeg se donosi odluka. Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavlja se svim ponuditeljima koji su dostavili ponudu na dokaziv način.
Otvaranje ponuda će se održati dana 17.12.2020. u 08:00 sati u prostorijama Naručitelja.
Otvaranje ponuda nije javno.
Ponude pristigle izvan roka za dostavu ponuda ustanova neće uzeti u razmatranje.
Ponuda pristigla nakon roka za dostavu ponuda ne otvara se, obilježava se kao zakašnjelo pristigla ponuda te se vraća pošiljatelju bez odgode.
8. OSTALO
Poziv za dostavu ponuda objaviti će se na web stranici Naručitelja dana 8.12.2020., te će biti poslan najmanje trima (3) gospodarskim subjektima po izboru Naručitelja, sukladno čl.13. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave (KLASA:012-01/20-01/1, URBROJ:2119-13-03-11-20-2 od 21.05.2020.)
Obavijesti u vezi predmeta nabave: (kontakt osoba): Ana Novosel, voditeljica računovodstva kontakt broj: 01/2753-802, fax: 01/2752-295, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Obavijest o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
RAVNATELJICA
Nada Petković, prof. psihologije
Prilog:
1. Ponudbeni list
2. Troškovnik
Dostaviti:
1. Objava na internet stranici CZSS Dugo Selo: https://czssds.hr/
2. Pismohrana
PONUDBENI LIST
Predmet nabave: ZAŠTITARSKE USLUGE TJELESNE ZAŠTITE OSOBA I IMOVINE
Naručitelj: CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB DUGO SELO, ULICA JOSIPA ZORIĆA 3, 10370 DUGO SELO
Odgovorna osoba Naručitelja: Nada Petković, prof. psihologije, ravnateljica
(popunjava Naručitelj)
Naziv ponuditelja: ___________________________________________________________________________
Adresa (poslovno sjedište): ____________________________________________________________________
OIB:_____________________________________________________________________________
Broj računa (IBAN): __________________________________________________________________________
Naziv poslovne banke:_________________________________________________________
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti) : DA – NE
Adresa za dostavu pošte: ____________________________________________________________________
E-pošta: ____________________________________________________________________________
Kontakt osoba: ___________________________________________________________________________
Telefon:___________________________________________________________________________
Faks:_____________________________________________________________________________
PONUDA:
Broj ponude: ___________________________________________________________________________
Datum ponude: ___________________________________________________________________________
Cijena ponude bez PDV-a: ____________________________________________________________________
Iznos PDV-a: ________________________________________________________________________________
Cijena ponude s PDV-om: _______________________
_____________
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, potpis i ovjera)
TROŠKOVNIK
Predmet nabave: ZAŠTITARSKE USLUGE TJELESNE ZAŠTITE OSOBA I IMOVINE
- Troškovnik
a)Jedinična cijena sata rada zaštitarske usluge tjelesne zaštite osoba i imovine za potrebe Centra za socijalnu skrb Dugo Selo , a sukladno ponudi u prilogu za 2021. godinu iznosi =_______________kn. (Navedena cijena NE SADRŽAVA POREZ NA DODANU VRIJEDNOST. )
b)Porez na dodanu vrijednost iznosi: =_______________ kn.
c)Jedinična cijena sata rada usluge tjelesne zaštite osoba i imovine iznosi s uračunatim PDV -om UKUPNO iznosi :=_________________kn
- Raspored rada
Zaštitar bi poslove zaštite objekta , osoba i imovine obavljao u Dugom Selu, Ulica Josipa Zorića 3, sa slijedećim radnim vremenom: od 07,30 do 15,30 sati svaki dan osim subote, nedjelje, praznika i blagdana.
U _________________ dana __________________
__________________________________________
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja,
potpis i ovjera)